Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

De
Denise280898 - 24-04-2018 18:19:09
Computers & Telefonie

Diefstal bij PostNL

Maandag 9 april ben ik mijn telefoon bij mijn tante in delft vergeten. ze zou hem opsturen maar mij in eindhoven via postnl. het pakket was met spoed en aangetekend opgestuurd. na een week nog steeds niets te hebben ontvangen en allemaal maar aan de telefoon hebben gehangen met postnl, moesten we maar een onderzoek opstarten. dit hebben we gedaan. dit onderzoek werd in de wacht gezet en pas na vijf dagen werd hier naar gekeken. na al die dagen nog steeds niets gehoord. elke dag bellen tot ze op ene gegeven moment de hoorn gewoon er op gooide. nu meer dan twee weken verder nog steeds niets gehoord of gelezen van mijn telefoon en veel wordt er niet aan gedaan. ik betaal nog steeds mijn abbonement door van mijn telefoon en mijn verzekering. de telefoon is hoogst waarschijnlijk gestolen door een medewerker van postnl. wat kan ik hier nog meer aan doen dan bellen. we hebben alles geprobeerd om mijn telefoon terug te krijgen. want mijn telefoon zie ik niet en ook mijn geld niet want ik was voor €1000 hiervoor verzekerd!!

groetjes denise