Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wijnboer - 04-05-2018 10:17:16
Garantie & Verzekeringen

Scherm na 16 maanden stuk slechts 1 jaar garantie?

Ik heb op in september 2016 een lenovo laptop gekocht gloednieuw. eind 2017 verscheen er een donkere vlek onderon mijn beeldscherm.
in het begin gind deze weleens weg. opnieuw opstarten werkte toen nog. echter in maart bleef de vlek bijvend. naar een door lenovo gecertificeerd reperateur gebracht (mso industrieweg 18, 3433 nl nieuwegein). ik kreeg te horen dat er géén garantie meer op zat en dat ik bij aankoop een 2e jaar garantie had kunnen bijkopen.dat is mij niet verteld bij aankoop en ook in de beschrijving die bijgeleverd was is dit niet duidelijk naar vooren gekomen. zelf de afleverbon van lenovo verteld hier niets over. ik vraag mij af wat ik moet doen na wat op en neer gemail etc is het antwoord van lenovo aan mijn leverancier:
 

geache heer xxxxxx,


 


hartelijk dank voor het uiteenzetten van de zaken.


uw klant heeft een laptop afgenomen met 1 jaar garantie. dat de laptop enkele maanden na deze periode defect raakt is vervelend, maar vanuit lenovo/mso begrijp ik het handelen.


 


u heeft de reparatie van het scherm laten uitvoeren door mso. dit is een derde in dezen. wanneer u het oneens bent met het gemoeide bedrag wil ik u vriendelijk verzoeken contact met hen op te nemen. dit is een kwestie tussen mso en u. echter, de prijsstelling klinkt mij niet heel exorbitant in de oren (materiaal+tijd).


 


wat ik uw klant wel kan en graag wil aanbieden is, nu de laptop gerepareerd is, een nieuw jaar garantie op de machine.


graag hoor ik van u of uw klant hiermee akkoord gaat, zodat ik dit in werking kan stellen.


 


met vriendelijke groet,


 















 




+31 6 3067 9149






 



 



http://www.lenovo.com/" target="_blank">lenovo.com
http://twitter.com/lenovo" target="_blank">twitter | http://www.facebook.com/lenovo" target="_blank">facebook | https://instagram.com/lenovo" target="_blank">instagram | http://blog.lenovo.com/" target="_blank">blogs | http://forums.lenovo.com/" target="_blank">forums




















 





u begrijpt dat ze nu wel eenjaar extra doen en géén schadevergoeding geven van € 249,03 incl. btw
als u mij een emailadres geeft dankan ik u de gehele email wisseling doorsturen.

wat raad u mij aan?

graag spoedig een reactie.

met vriendelijke groet,

[edit gegevens, redactie]