Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tu
Tubert71! - 11-05-2018 15:34:00
Winkels & Webshops

Reparatie in mindering brengen

Na een verzichil van inzicht met de eigenaar van een (webwinkel) beddenwinkel hebben we de lange en onprettige communicatie gestaakt.
samengevat vindt de ondernemer dat wij de montage van het bed onzorgvuldig hebben uitgevoerd.wij vinden dat we te maken hebben gehad met 
ondeugdelijk materiaal.we komen echter niet tot een vergelijk.om van deze vervelende ervaring af te komen kiezen we eieren voor ons geld.
de (beschadigde) materialen zijn retour gegaan (bewijs op foto's in ons bezit) en we krijgen nu 50% van het aankoop bedrag terug.
dit bedrag minus reparatiekosten.hier staat echter niets van in de algemene voorwaarden,garantie omschrijving en retour beleid.
het gaat ons inmiddels niet meer om ons gelijk in de feitenlijke kwestie maar wel of er reparatiekosten ook nog in mindering kan worden gebracht.
en mag een ondernemer ook de verzendkosten zomaar in rekening brengen (dit staat vermeld op de website maar ik las op een ander forum dat dit altijd voor rekening is van de ondernemer)wie kan mijn twee vragen beantwoorden?