Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
willem@1951 - 19-05-2018 17:14:05
Garantie & Verzekeringen

Garantie

Bij ah heb ik vorig jaar een koffieapparaat gekocht met twee jaar garantie. nu is het apparat stuk en ging ik met de aankoopbon naar ah. daar kreeg ik te horen dat ik dat zelf met de leverancier moet oplossen. op mijn reactie dat ik het daar niet mee eens was zei men dat de leverancier de garantie geeft en niet ah. mijn vraag is of het verhaal van ah klopt. ik zou niet eens weten wie de leverancier is. het lijkt mij dat de verkoper verantwoordelijk is voor het afhandelen van garantieproblemen. ben benieuwd naar reacties.