Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Keshianoot
Keshianoot - 22-05-2018 17:51:20
Vakantie & Reizen

Groupon Duitsland

via groupon duitsland heb ik eind maart twee kaarten voor de efteling gekocht. 


bij aankomst waren mijn kaarten al gebruikt op een andere dag, waardoor ik kaarten aan de deur voor de hoofdprijs mocht kopen. efteling heeft aangegeven niet verantwoordelijk te zijn aangezien de kaarten via een dagdeal bij groupon.de zijn aangeschaft. 
groupon.de geeft niet thuis; zij geven geen geld of enige vorm van medewerking. 
via mijn creditcard maatschappij geprobeerd mijn geld terug te krijgen, zij geven aan dat ook groupon.de een tussenpersoon is en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de tickets. 
wees gewaarschuwd en koop nooit dergelijke actie tickets via groupon aangezien je zelf de gebeten hond bent en je dubbel zoveel geld kwijt bent (scheelt overigens ook een hoop frustratie & ergernis)

enig idee wat ik er nu nog aan zou kunnen doen? groupon is niet thuis & mastercard zegt geen refund te geven gezien er geen fraude is gepleegd?