Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Be
Betlem - 28-05-2018 09:52:24
Vakantie & Reizen

Cadeaubon weekendje weg: fopspeen en geld uit de zak kloppen

Cadeaubon van 25 euro gekregen van een groepje scholieren. dubbeltjes en kwartjes bij elkaar gelegd. deceptie bij het proberen te innen. organisatie rekent 5 euro per persoon per nacht aan 'reserveringskosten'. dan blijft van die bon nog maar een bedragje van 5 euro korting over op de standaardprijs van een hotel. bij booking.com ligt die prijs vaak al meer dan 5 euro lager.
waarom boekingskosten (???) per persoon per nacht woprden gerekend terwijl er maar één boeking is, wist het rap door mij heen snaterende meisje van de klantenservice mij niet te melden. 'dat staat in onze algemene voorwaarden'.
dit riekt naar oplichting. de kinderen brengen 25 euro naar de winkel en geven mij een waardeloze bon. kunnen jullie niet eens aandacht besteden aan dit soort malafiede organisaties? bij wat lastiger vragen verbreekt de klantenservice de verbinding. ik had nog graag willen weten waarom ik niet meerdere bonnen mag stapelen. ik denk dat ik het wel weet. twee maal waardeloos krijgt dan misschien nog iets aan waarde....