Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ju
Julienkarsten - 12-06-2018 08:43:01
Winkels & Webshops

ASOS houd zich niet aan de afspraak

Hallo,

ik had bij de internet site asos een jas gekocht. hij was te groot erg jammer dus. ik heb hem op 9 mei 2018 terug gestuurd via postnl ik kreeg bij het retourneren keurig een bonnetje om mij pakket te volgen terug richting asos en op de app was een paar dagen later te zien dat hij afgeleverd was bij asos. op de site van asos staat dat je binnen 10 werkdagen je geld teruggestort heb gekregen op je rekening. het duurde maar en het duurde maar en uiteindelijk wilde ik asos maar eens contacten hoe het met mijn geld zat.
nu staat er op de site dat ze geen callcenter hebben dus je kan alleen mailen a fijn ik mailen. geen reactie. nu is het ondertussen 12 juni 2018, 3 mails verder en nogsteeds geen idee wanneer en of ik mijn geld ooit nog terug krijg.
hoe kan ik dit heb beste aanpakken?

geen aanrader dit bedrijf qua retournering en contact dus!