Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
timetje100 - 16-06-2018 14:20:52
Computers & Telefonie

Falend beleid van HP, laptop ongerepareerd teruggestuurd na 3 weken, wat nu?

hallo allemaal,

ik zit met een vervelend probleem ik heb een jaar geleden een hp pavillion power laptop gekocht. laptop deed het prima totdat de ssd schijf er ineens mee stopt, waardoor er geen windows meer op stond. heb het toen naar hp gestuurd waar er vervolgens alleen maar meer problemen bijkwamen. 

heb toen contact opgenomen met de webshop, toen kreeg ik te horen dat hun er wel naar kunnen kijken maar dat ze het uiteindelijk toch doorsturen naar hp omdat het onder de garantie valt.


heb toen vervolgens met customer service van hp geregeld dat ze mijn laptop kwamen ophalen en vervolgens naar reparatiecentrum gaat in duitsland. heb een week nadat de laptop bij hp aankwam gebeld met hp hoever het zat met de reparatie, kreeg toen ineens te horen dat er meerdere defecten waren; gesmolten onderkant, behuizing vol met deuken, vlekken op het scherm.


kreeg te horen dat customer relations mij hierover zou bellen vandaag of morgen, dat gebeurde niet. heb toen elke dag gebeld naar algemene technische dienst gedurende een week lang en die stuurde dan weer een mailtje naar customer relations. kreeg deze maandag pas een belletje over mijn laptop (2 weken na aankomst hij hp).


heb toen ook aangegeven dat de schades niet het geval waren voordat ik de laptop opstuurde (heb ook foto's hoe die eruitziet voordat ik het opstuurde). kreeg toen te horen dat het aan mij lag omdat ik de lader bovenop had gelegd. terwijl ik ook foto's heb hoe het ingepakt was, alles was appart omwikkeld met folie en bubbelfolie. toch zeiden ze dat het aan mij lag omdat de lader er niet bovenop hoort.


hp kwam met een rekening van 400 euro voor de reparatie scherm en behuizing en dan gratis ssd reparatie. ze zouden nog navragen of de gesmolten onderkant komt door defecte ssd.


ik heb toen die woensdag een mail teruggestuurd met de vraag voor een schadeformulier en hoeveel het zou kosten als de gesmolten onderkant komt door ssd.


vervolgens kreeg ik vandaag een mail in het engels terug:


my colleague sonja is out of the office and i'll be providing assistance with your computer case.




the total repair quote was €399.00 (euros) as stated previously.




unfortunately we have a very limited time frame to provide a reply to the repair line.


we have now reached said time frame and the computer was shipped back unrepaired automatically.


 


in any case, you will still be able to arrange another repair through our support services while paying the quote at a later time and at your convenience.


dit is dus gewoon te belachelijk voor woorden! ze willen nu dat ik opnieuw een service aanvraag kan indien en hem dan opnieuw opstuur om hem vervolgens weer 3 weken kwijt te zijn!

op dit moment weet ik gewoon niet wat ik ik er mee aan moet, ik voel me flink belazerd door hp en heb ook totaal geen vertrouwen meer in hp.