Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tu
Tuesday Rebel - 18-06-2018 16:21:28
Geldzaken & Recht

Toch weer Seniorenvoordeelpas

Eind april zag mijn vrouw op internet de aanbieding van de seniorenvoordeelpas, waar enorm veel voordeel mee te behalen zou zijn. ik heb daarna gegoogled, en kwam hierover alarmerende berichten tegen, o.a. bij radar en kassa. dus ik heb haar geadviseerd de pas te annuleren. dat kon volgens de site van seniorenvoordeelpas.nl pas na ontvangst van de pas. deze arriveerde twee weken latern dus na de herroepingstermijn van twee weken. wij hebben de oas teruggestuurd met het herroepingsformulier, maar zij zeggen nu dat wij er tot eind april 2019 aan vastzitten. geen pas meer, dus geen voordeel, maar wél betalen. ik vind dat geen stijl. 
we krijgen nu aanmaningen van afterpay, aan wie de betaling is uitbesteed. ik wil er definitief vanaf. zonder te betalen. afterpay stopt pas met aanmaningen als ze daartoe opdracht krijgen van seniorenvoordeelpas. zij beweren dat wij te laat hebben geannuleerd, en wij dat de pas zodanig laat is geleverd dat wij niet meer op tijd konden annuleren. kunnen wij de mails van afterpay nu negeren, of zullen zij vanzelf stoppen? 
ik vnd het ronduit schandalig dat mensen er een dergelijk verdienmodel op na houden. ouderen belazeren, gouden bergen beloven, maar als je het checkt geeft niemand korting via deze pas, of je krijgt sowieso al korting - en meer - zonder pas. ik ben het spuugzat, ik ben razend en ik wil dat het stopt.