Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ForumEmperor247
ForumEmperor247 - 19-06-2018 15:40:56
Elektronica & TV

Onze Cisco 8485DVB valt steeds uit als wij iets willen opnemen, wat kan ik doen?

Wij hebben in 2010 een cisco 8485dvb (tv-ontvanger) gekregen van ziggo, gemaakt op 29 september 2010
ook wij hebben hem al jaren probleem loos gebruikt.
maar als ik nu iets wil opnemen, valt het uit.
dan moet ik meestal 2 minuten wachten en dan verschijnt een scherm met deze opschrift: loading... please wait
en ten slotte doet het weer normaal maar deze dingen herhalen steeds als ik iets wil opnemen.
ook gebeurt het bijvoorbeeld als er een heel spannende deel van een film is en dat ie dan uitvalt.
eerst dachten wij dat het een software-update is van de ontvanger maar wij twijfelen of dat zo is.

kunnen jullie ons helpen met antwoorden en adviezen, dat waarderen wij heel erg.