Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sv
svkaster - 17-07-2018 14:45:23
Winkels & Webshops

Pakket vanuit buitenland is retour afzender gegaan. kosten voor mijn rekening!

Ik heb een pakket besteld in oostenrijk van een online webshop omdat het hier in nederland niet te koop is. het pakket is tijdens mijn vakantie tot twee keer toe door post nl aangeboden bij mij thuis. de buren wilden het in ontvangst nemen maar dit was niet mogenlijk omdat de oostenrijkse post een blokade heeft gezet op afleveren bij buren of postnl ophaalpunt. het pakket is vervolgens naar post nl nieuwegein gestuurd csi@postnl.com. bij thuiskomst heb ik postnl gebeld en ben van het kastje naar de muur gestuurd en na een dag heb ik contact gehad met het depod in nieuwegein. zij zouden het pakket nog een keer aanbieden. echter is het pakket terug naar oostenrijk gestuurd. als ik het nu nog een keer wil ontvangen moet ik de retour kosten van  20€ + de 15€ voor het opnieuw sturen vanuit oostenrijk betalen aan de internet shop terwijl ik al voor verzendkosten heb betaald. (door meer dan 80€ te bestelen was de verzending in europa gratis)  wat zijn mijn rechten? kan ik de 90€ waarde van het pakket terug eisen? 
of moet ik deze 35€ kosten betalen om alsnog het pakket te ontvangen?

graag advies

m.v.g

stefan