Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Freddy
Freddy - 03-08-2018 13:46:44
Computers & Telefonie

Geen geld terug van Samsung inruilactie

Hallo! 18 februari participeerde ik in een promotieactie van samsung. destijds heb ik een overeenkomst met samsung gemaakt dat ik na het inruilen van mijn iphone 6s 64gb, €303,- gestord zou krijgen op mijn bankrekening bij de aanschaf van mijn nieuwe samsung galaxy s8. ik heb begrepen dat het bedrag binnen zes weken op mijn rekening zou verschijnen. zoals je wellicht al vermoed is dit niet het geval, en wacht ik nog op het bedrag. graag zal ik willen weten wat ik kan doen om het geld te ontvangen. ook zal ik willen weten of ik juridisch in aanmerking kom voor een compensatie. aangezien ik als student het een aanzienlijk bedrag vindt om maanden later te ontvangen dan afgesproken. ik hoor het graag, alvast bedankt! met vriendelijke groet, fredrick

ps. na wat desk research kwam ik erachter dat de organisatie l8p, financiele problemen heeft of failliet is. dit bedrijf is door samsung toevertrouwd de actie uit te voeren.