Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

asjong
asjong - 19-08-2018 22:03:58
Winkels & Webshops

Geweigerde retourzending

op de pagina`s van de site van koopjedeals, waarop de artikelen worden aangeprezen en waarop men de bestellingen kan invoeren staat wel vermeld; dat de artikelen binnen veertiendagen zonder portokosten mogen worden geretourneerd. daar staat echter nergens bij dat koopjedeal een retour beleid heeft over bepaalde artikelen welke niet teruggestuurd kunnen worden. daar word je mee geconfronteerd wanneer je zo`n artikel wenst te retourneren. dan wordt je verteld dat koopjedeal een streng retour beleid heeft wat op de site is te vinden met vermelding van die goederen die niet geretourneerd kunnen worden. deze pagina vind je pas na lang zoeken via aanvullende pagina`s maar hier kom je pas achter wanneer je daar door een medewerker op wordt gewezen. dan echter heb je de aankoop reeds gedaan en kan je niet terugsturen. had bij de vermelding, dat men mag retourneren; niet ook duidelijk een verwijzing moeten staan aangaande hun retour beleid.;

deze hieronderstaande balk staat steeds boven elk artikel dat men aanklikt, maar op die balk kan je niets aanklikken om eventueel naar hun retour beleid te gaan. de hele site geeft ook nergens een indicatie daartoe, dus niemand zoekt er naar en koopt. daarna wanneer je wil terugsturen dan weten ze je er wel naar te verwijzen.


·          kortingen tot wel 90%


 


·          gratis retourneren


 


·          14 dagen bedenktijd


 


voor de duidelijkheid plaats ik hieronder een antwoordmail van koopjedeal aan mij, waarin ik bij bepaalde alinia`s een aantekening heb geplaatst:





hartelijk dank voor uw mailbericht.

er staat dat retouren altijd gratis is wat ook klopt een klant betaald nooit verzend kosten wanneer er iets retour moet komen. echter betekend het niet dat alles retour mag komen. wij hebben een retour beleid wat ook op de website vermeld staat en ook een lijst met alle artikelen die niet retour mogen komen. …………….hiernaar heb ik heel erg ver moeten zoeken op uw site en staat nergens op die pagina waarop de producten worden aangeboden en waar de bestelling moet worden ingevoerd. wel staat op die pagina met zoveel woorden vermeld dat men de goederen tot veertiendagen na ontvangst mag terugsturen (moet hierbij niet die restrictie staan welke verweist naar uw retourbeleid, dat heel ver weg van de aankoop pagina ergens is te vinden en waar men dan pas op gewezen wordt wanneer de aankoop is gedaan..
vanuit een hygiënisch punt mogen wij uw artikelen niet retour nemen. u behoud garantie maar u kunt voor deze producten geen geld terug krijgen.