Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Henk en Helma - 31-08-2018 21:53:06
Winkels & Webshops

Euroloterij

gebeld door een incassobureau op vrijdag 31 augustus 2018 om 16.58 uur (tel.nr. was 0857325938)!!!


 


er werd ons verteld, dat wij een rekening open hadden staan bij de euroloterij. lidmaatschap was ingegaan in juni 2016 en er stond nu een bedrag open van € 295,00.


al onze gegevens wist hij (zoals bankrekeningnr., emailadres etc.) en er was ook een bandopname genomen, waarin die afspraak was gemaakt.


wij waren perplex en weten van niets.


hij vertelde dat het maandbedrag was geweigerd en het incassobureau nu was ingeschakeld. het ging om de euroloterij met 100 loten per maand en deze nooit was geannuleerd.


op de vraag waarom wij nu pas gebeld werden antwoorde hij, dat er al een paar keer een herinneringsmail was gestuurd. er was zelfs al iemand aan de deur geweest [edit] wist hij te vertellen), maar er was niemand thuis!?!


ik vroeg aan hem, wat het maand termijn was van deze loterij en toen moest hij even nakijken en vertelde toen, dat dat € 24,60 per maand was.


 


vreemd verhaal is dit, want het zegt ons niets en hebben nooit een bevestigingsbrief ontvangen van de euroloterij, bewijs van deelname.


ook het maandbedrag is een vreemd bedrag, is meestal een rond bedrag zoals € 10,00, € 12,50 o.i.d.


een herinneringsmail zeg ons ook niets en ook geen brief in de brievenbus, dat er iemand langs de deur was geweest!!!


aan het eind van het gesprek zei hij, dus u betaald nu niet, want dan kan ik gelijk de lidmaatschap stopzetten. wij gaan niet betalen voor iets waar wij niets vanaf weten, dus hebben wij gevraagd om de gegevens uit het dossier en hij zou het dossier aan ons mailen en vroeg ons emailadres, waarop ik heb gezegd, dat hij dat al wist vanuit het dossier.


hij zou aanstaande maandag terug bellen, zodat wij het weekend even konden nazoeken in de mails, maar helaas kunnen wij daar niets meer van terug vinden (2 jaar is te lang).


maar helaas ook geen mail met dossier ontvangen en heb om 17.30 gebeld naar het incassobureau en kreeg te horen, dat het kantoor was gesloten na 17.00 uur. kan iemand ons helpen? wij weten ook niet meer wat wij hier mee aan moeten.