Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

henri123
henri123 - 14-09-2018 14:13:32
Winkels & Webshops

Borrelglazen

Albert hein had te weinig glazen tijdens de borrelglazenactie, deze zou je kunnen reserveren online en dan zou deze juli/augustus gelevert worden.
ik moest aanklikken dat ik beloofde de benodigde volle kaarten te hebben, dit heb ik gedaan, kreeg een reserveringsbevestiging op de mail.
nu ik vraag waar de glazen blijven krijg ik hetvolgende terug: 
hartelijk dank voor uw mail. helaas hebben wij met een grote storing te kampen gehad waardoor niet alle reserveringen goed bij ons zijn doorgekomen. indien u in uw profiel geen reservering ziet, geen bevestigingsmail heeft ontvangen en/of helemaal niet kunt inloggen dan duidt dit erop dat uw reservering niet goed is doorgekomen. 

aangezien de actie verlopen is, kunnen we helaas ook geen nieuwe reserveringen meer aannemen. wel is het zo dat de waterkaraffen nog uitgeleverd moeten worden (begin oktober), maar dat de tumblerglazen reeds geleverd zijn en dat veel filialen extra geleverd hebben gekregen. wellicht dat de winkel u nog kan helpen vanuit deze extra voorraad.
wij bieden u onze welgemeende excuses voor het ongemak. mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.
met vriendelijke groet, 
 
suzanne duurkoop 
klantenservice ah bijzondere borrelglazen actie

ik ga de glazen niet krijgen terwijl ik gewoon de bevestiging heb, kan een bedrijf dit zomaar doen, vind dit een principekwestie, we moeten toch gewoon de afspraken nakomen.