Borrelglazen
Albert Hein had te weinig glazen tijdens de borrelglazenactie, deze zou je kunnen reserveren online en dan zou deze juli/augustus gelevert worden.
Ik moest aanklikken dat ik beloofde de benodigde volle kaarten te hebben, dit heb ik gedaan, kreeg een reserveringsbevestiging op de mail.
Nu ik vraag waar de glazen blijven krijg ik hetvolgende terug:
Aangezien de actie verlopen is, kunnen we helaas ook geen nieuwe reserveringen meer aannemen. Wel is het zo dat de waterkaraffen nog uitgeleverd moeten worden (begin oktober), maar dat de tumblerglazen reeds geleverd zijn en dat veel filialen extra geleverd hebben gekregen. Wellicht dat de winkel u nog kan helpen vanuit deze extra voorraad.
Klantenservice AH Bijzondere Borrelglazen actie
Ik ga de glazen niet krijgen terwijl ik gewoon de bevestiging heb, kan een bedrijf dit zomaar doen, vind dit een principekwestie, we moeten toch gewoon de afspraken nakomen.
Topantwoord
Er staat toch in hun mail dat je in aanmerking komt als je een bevestiging hebt dus moet AH gewoon de glazen leveren.
Dat staat er niet. Er valt op te maken uit de mail van AH dat je ook nog in moet kunnen loggen in je profiel en daar de reserving moet kunnen zien.
Als je niet kunt inloggen of je kunt dat wel maar er staat geen reserving in je profiel dan is de boodschap van AH: 'pech gehad, dan is uw reserving niet goed bij ons doorgekomen, het feit dat u een bevestigingsmail heeft ontvangen doet daar niets aan af'.
Ga procerderen, neem een advocaat a € 225 / uur ex BTW....
Of koop die glazen elders voor een lagere prijs als sowieso al bij AH, en gooi die puntjes in de oud-papier bak.
Tegen een langdurende storing valt niets te doen als daardoor de aanvraag niet ontvangen is.
Misschien dat een AH winkel nog over een extra voorraad beschikt.
https://www.ah.nl/klantenservice/contact-opnemen
Maar TS meldt dat er een bevestigingsmail is ontvangen, dus .... is de aanvraag wél ontvangen.
Klantenservice kan TS aan een winkeladres (waar nog een voorraad is) helpen als er via een andere weg om gevraagd wordt.
Op e-mails wordt niet meer gereageerd meldt TS.
Er staat dat de storing ervoor gezorgd heeft dat niet alle reserveringen 'goed zijn doorgekomen'. Er staat niet dat ze niet ontvangen zijn.
Dat een bevestigingsmail ontvangen is bewijst overigens niet dat een reservering of aanvraag ontvangen dan wel (goed) doorgekomen is. Het bewijst slechts dat die bevestigingsmail verstuurd is.
@trostomaat
Er staat ook dat veel filialen extra glazen geleverd hebben gekregen en als TS contact legt met de klantenservice zou die kunnen doorgeven in welke winkel TS een kans maakt om deze glazen te bemachtigen.
Wie weet wel in zijn woonplaats.
Hallo Henri123 ,
Contact via Twitter / of Facebook .
Social Media
Stel hier je vraag aan ons webcare team.
Of neem eens contact op met het hoofdkantoor Zaandam :
Telefoon : 075 - 6599111
kreeg een reserveringsbevestiging op de mail.
Dus is jouw bestelling wél binnen gekomen en zou je dus geleverd moeten krijgen.
Dus toch nog maar eens contact opnemen.
Suc6
Klantenservice kan TS aan een winkeladres (waar nog een voorraad is) helpen als er via een andere weg om gevraagd wordt.
Op e-mails wordt niet meer gereageerd meldt TS.
Volgens AH is de bestelling niet goed doorgekomen als je nu niet meer kunt inloggen op je account. Het maakt dan niet uit of je een bevestigingmail ontvangen hebt. Dat schrijven ze.
@trostomaat: toch maar eens goed lezen dan. ;-)
@edrick3, wat snapt u niet aan de mail? Er staat:
'Indien u in uw profiel geen reservering ziet, geen bevestigingsmail heeft ontvangen en/of helemaal niet kunt inloggen dan duidt dit erop dat uw reservering niet goed is doorgekomen'
Als ik in mijn profiel geen reservering zie, (of ik kan zelfs helemaal niet inloggen) wat betekent dat dan voor mijn reservering volgens AH?
Natuurlijk moeten ze de afspraken nakomen, maar dat lukt ze kennelijk niet meer. Het gaat om een paar borrelglazen, dus nauwelijks de moeite om je recht proberen te halen. Dus stem met je voeten en ga voortaan naar een andere supermarkt, dan verdienen ze aan jou tenminste niet meer.
Dekamarkt tien keer beter , had koekenpannen besteld voor de buurvrouw maar waren op , ik mail gestuurd naar hoofdkantoor met nogal redelijk onbeschofte bewoording , daarop antwoord na drie maanden , maar kreeg wel de koekenpannen, buurvrouw blij. Zo kan t ook
Les 1 : je hoeft niet onbeschoft te worden om je recht te halen.
Vervelend als je die glazen zo mooi hebt gevonden.
Kijk nog eens op de spaarkaart naar de voorwaarden.
Op de nieuwe spaarkaart voor de lunchspulletjes staat dat je de spaarkaarten alleen bij de AH winkels kunt inleveren.
Ik meen mij te herinneren dat dit bij elke actie zo is.
Als de glazen op zijn dat was het extra service dat je de overgebleven glazen via internet kon reserveren.
Dat is dus misgegaan. Dat kan gebeuren. De glazen zijn op. Er is niets meer.
Kijk op Marktplaats. Daar worden ze nog verkocht.
Het lijkt meer op een communicatiestoornis. Of toch niet?
TS heeft een bevestiging en doet navraag: 'waar blijven mijn glazen?'
AH geeft geen klip en klaar antwoord.
AH geeft wel aan geen nieuwe reserveringen meer aan te nemen (alsof dat gevraagd is).
Maar wellicht is ook de reservering van TS niet goed doorgekomen, en is dat de boodschap van AH.
Een bevestigingsmail had TS ontvangen, maar kan hij nog inloggen? En als hij dat kan, is de reservering dan zichtbaar in zijn profiel?
Als het antwoord op tenminste één van beide vragen ontkennend luidt, dan moet helaas de conclusie zijn dat ook de reservering van TS niet goed is doorgekomen.
Als beide vragen met 'ja' beantwoord kunnen worden, dan was dit een slechte mail van AH en dan zou ik nog eens aan de bel trekken.
reken eens uit , voor hoeveel euro boodschappen je hebt moeten doen, en kijk dan eerst eens wat zulke glazen kosten !! duur hoor al dfie euro's aan bood schappen voor een paar glazen en dan nog bij betalen
Je krijgt de zegeltjes gewoon bij de boodschappen. Je hoeft ze niet aan te nemen of te besteden.
Alleen AH?
Gelukkig niet bij alle winkels is dat gewoon zo dat je ongemerkt het zelf betaald
Maar vergeet niet dat er ook een heele boel geld wordt uitgegeven voor het in de winkel ligt en meestal wordt het ook nog uitbesteed aan een externe bedrijf.
Maar goed de glazen zullen binnenkort wel weer op marktplaats staan of ergens in de kringloop winkel te vinden zijn voor €0.50
Ja dat is weer een andere zaak. Indien een actie 'met bijbetalen' is dan doe ik sowieso niet mee. Glazen en servies? ACTION!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer