Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joeydrz - 20-09-2018 09:39:45
Computers & Telefonie

Nieuwe Acer Tab 10 Chromebook kapot geleverd

Hallo, ik heb 4 weken geleden een tablet besteld bij centralpoint.
de tablet werd keurig de volgende dag geleverd, maar werkte niet (beeld bleef zwart, ook naar een nacht opladen).
contact opgenomen en kreeg te horen dat de tablet naar acer moest voor garantie.
ik heb aangegeven dat ik het hier niet mee eens was en dat ik in nieuwe tablet wou (geen gerepareerde).
dit was de enige mogelijkheid volgens centralpoint.
we zijn nu 4 weken verder, en al meerdere malen contact gehad en de tablet komt nu waarschijnlijk eerdaags terug?!?

kan ik hier ook iets tegen doen, ik heb toch een nieuw produkt besteld?

groeten joey.