Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

j. balk
j. balk - 26-09-2018 11:56:41
Voeding & Gezondheid

Verkeerde voorlichting bij afsluiten contract BigGym

verkeerde voorlichting.


in 2015 is mijn dochter bij big_gym gaan sporten, en dat betaalde ik voor haar.
vorig jaar november besloot ik zelf ook te gaan sporten, dus ik kijk op de internet pagina van big-gym wat de prijzen zijn, daar zie ik dat er ook een gezins abonement bestaat.
aan de balie aan een medewerkster gevraagd kan ik een gezinsabonement nemen en mijn dochter erbij schrijven die hier al bijna 2 jaar sport.
ja hoor meneer "geen probleem"
na zo`n 3 maanden blijkt het administratief nog niet goed geregeld, 
waarop ik dat aan de balie vertel aan een medewerker, die zou het uitzoeken.
daags erna verteld hij mij dat er bij het aanmelden iets verkeerd is gegaan, ze hadden mij "vergeten" te vertellen dat bij een gezinsabonement kinderen niet ouder mogen zijn dan 21 jaar! (zien jullie dat staan? ik niet!)
1 maand later werd het abonementsgeld van mijn dochter ook nog eens met €5,- verhoogd, omdat haar oude abonement niet was verlengt! 
(ze zou toch op mijn gezinsabonement komen?)
ik probeer nu al een half jaar de abonementen te laten corigeren maar daar hebben ze gèèn oren naar.
ik zit nu dus aan een gezinsabonement vast, terwijl ik daar dus niets aan heb?
je word verkeerd voorgelicht, 
sluit een abonement af wat niet voor jou geschikt is, 
maar dat willen ze niet herstellen!