Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Do
Dordt - 30-10-2018 14:48:38
Vakantie & Reizen

Door het reisbureau verkeerd geboekt hotel

Ik had een reis geboekt naar een hotel in fuerteventura. op de reservering is het juiste hotel weergegeven. op de definitieve bevestiging is er 1 woordje weggelaten waardoor het een heel ander hotel werd. dat had ik niet gezien, wist ook niet dat het dan een ander hotel werd. wij gingen op vakantie en werden door de bus naar het (door mij geboekte) hotel gebracht. daar aangekomen zeiden ze dat ze geen reservering van mij hadden en keken op mijn reispapieren en zeiden dat het een heel ander hotel was. daar moest ik zelf met de taxi naartoe. dat was een hotel met minder sterren en ook niet zo chique en op een veel minder gunstige locatie (niet aan zee of aan de boulevard). een week later kon ik op internet kijken hoe laat de bus mij weer op zou komen halen. daar zag ik staan dat zij mij zouden ophalen bij het door mij in eerste instantie geboekte hotel, waar ik dus niet zat. ik gebeld en doorgegeven dat wij bij een ander hotel zaten. dat vonden zij raar, want zij hadden dat doorgekregen van het reisbureau. dat is wel goed gekomen. ik heb nu een klacht bij het reisbureau ingediend. ik sta toch in mijn recht. ik heb de mails nog.