Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Jacob_ - 05-11-2018 18:43:28
Vakantie & Reizen

Problemen booking.com

Mijn man heeft een hotel geboekt in keulen in januari. 
het is een boeking zonder kostenloze annulering. 

hij is 75 en de app is niet altijd duidelijk voor hem en nu heeft hij per ongelijk de boeking geannuleerd. 
foutje. kan iedereen een keer overkomen en naar mijn mening moet zoiets ook opgelost kunnen worden.
ik heb diezelfde dag gebeld met booking.com om deze fout opgelost te krijgen.

ze zouden bellen met het hotel in keulen.
helaas kon booking.com het hotel niet bereiken en zouden een mail sturen.

een dag later maar per e-mail nog niets gehoord. ik bel wederom. 
ze proberen wederom het hotel te bellen. als ik het engels van de klantenservice mederwerker goed heb begrepen was de manager afwezig.
ze zouden nogmaals een mail gestuurd. ik moest morgen maar weer terugbellen.

ik bel wederom terug. nu een nederlands sprekend iemand.
en nee, nog geen antwoord. wederom een mail onderweg naar het hotel. lief bedoeld zegt dat er soms alsnog geen geld wordt afgeschreven.
nu staat de rekening al klaar als ik de credit card gegevens bekijk voor de 27e deze maand. deze zal toch worden afgeschreven.

en vandaag nogmaar weer gebeld. een engelse dame.
nog geen antwoord van het hotel. ze had nog wel gebeld maar weer geen gehoor.
ik moest het maar verder afwachten en ik moest niet zeuren. ze waren al heel gratieus omdat ze voor ons bezig waren om het hotel te bereiken.
en daar moest ik het maar mee doen. 

iemand hier bekend mee of weet een oplossing?