Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
heerlijkheid - 12-11-2018 17:55:42
Winkels & Webshops

Auping boxspring met Vivo matrassen, de slechtste aankoop ooit!


in 2016 bij fidder slapen in woerden een auping boxspring gekocht met 2 een-persoons vivo matrassen van € 1500,00 per stuk. binnen een jaar zakte de matrassen al in en via de leverancier nieuwe matrassen gekregen. auping zei dat het een fabrieksfout was. maar ook deze matrassen zakten binnen een jaar in en altijd met rugpijn opstaan. 
ik heb auping en de leverancier in juli 2018 hiervan in kennis gesteld en foto,s gestuurd maar auping en de leverancier doen niets.

advies van de leverancier: ga maar naar de branchevereniging. maar dat kost mij € 150,00 zonder te weten of dat iets oplevert.
foei auping en fidder slapen uit woerden, zo behandel je een klant niet.
ik laat het er dan ook niet bij zitten.
of komt koninklijke auping van zijn troon af om deze klacht toch nog goed af te handelen?


wie heeft ook problemen met de slechte service van auping?
 
 

verzonden vanaf samsung-tablet.