Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Maurice40 - 16-11-2018 11:24:17
Elektronica & TV

Vouchervandaag

een zwarte soundbar besteld en betaald aan vouchervandaag en er kwam een zilverkleurige soundbar binnen.
retour aangevraagd en alles netjes retour gestuurd via dhl. 
zoals bij vele kan hij de tracé en tracé code niet vinden. 
bij vouchervandaag moet je 10 volle werkdagen wachten voordat er iets gebeurt, daarvoor doen ze niks.
na 10 werkdagen een bericht gestuurd en ze schrijven dat ze een geldige code nodig hebben, haha wat zijn ze grappig.. heb daarvoor al een paar keer geschreven dat de code niet werkt, en heb dhl een bericht gestuurd en ze schrijven dat vouchervandaag een onderzoek moet gaan verrichten. 
het probleem begon al bij vouchervandaag dat ik zwart bestel en ik een zilverkleurige gekregen heb. 
dat is niet wat ik besteld heb en wil een zwarte. 
vouchervandaag heeft daarna niks meer geschreven, maar daar laat ik het natuurlijk niet bij. 
ik zal nog andere websites schrijven, totdat ze eens eindelijk in beweging komen.
de oplossing
dat ze het pakje opsporen waar het is en me een zwarte soundbar sturen.