Vouchervandaag
Een zwarte soundbar besteld en betaald aan vouchervandaag en er kwam een zilverkleurige soundbar binnen.
Retour aangevraagd en alles netjes retour gestuurd via DHL.
Zoals bij vele kan hij de tracé en tracé code niet vinden.
Bij vouchervandaag moet je 10 volle werkdagen wachten voordat er iets gebeurt, daarvoor doen ze niks.
Na 10 werkdagen een bericht gestuurd en ze schrijven dat ze een geldige code nodig hebben, haha wat zijn ze grappig.. heb daarvoor al een paar keer geschreven dat de code niet werkt, en heb dhl een bericht gestuurd en ze schrijven dat vouchervandaag een onderzoek moet gaan verrichten.
Het probleem begon al bij vouchervandaag dat ik zwart bestel en ik een zilverkleurige gekregen heb.
Dat is niet wat ik besteld heb en wil een zwarte.
Vouchervandaag heeft daarna niks meer geschreven, maar daar laat ik het natuurlijk niet bij.
Ik zal nog andere websites schrijven, totdat ze eens eindelijk in beweging komen.
DE OPLOSSING
Dat ze het pakje opsporen waar het is en me een zwarte soundbar sturen.
Het lijkt mij net dat u denkt op een klachtensite zoals Kieskeurig enz. te zitten. Vooral uw laatste regel versterkt me in dat vermoeden. de oplossing: Dat ze het pakje opsporen enz. Succes met het plaatsen van uw bericht bij andere websites.
Kassa Vraag & Beantwoord kan niet veel voor u betekenen.
Ik schrijf zoveel mogelijke aan inderdaad bv klachtenkompas, kassa en ga dat bij andere ook nog doen.
U bedoeld dat de grijze soundbar geen geldige track en trace heeft en ook niet is aangekomen bij de verkoper? Wie heeft dhl de opdracht gegeven, u of de verkoper? De verzender is namelijk verantwoordelijk en kan een klacht indienen. Als u de opdracht bij DHL heeft neergelegd is het, kort gezegd, uw probleem. Andersom, als de verzender bij DHL de opdracht heeft neergelegd, dan ligt het risico bij hem.
Zoals ik geschreven heb, een zwarte soundbar besteld en een zilverkleurige soundbar is binnengekomen.
Bij het terugsturen heeft u, als het goed is, dus een track&trace code gekregen? U stuurde het terug, dus bij u ligt de verantwoordelijkheid. Al kunnen ze het 'zoals gewoonlijk' niet vinden, als het goed is heeft u die code toch?
Die heb ik ook gekregen, maar kan op internet niks vinden.
Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.
Als t niks oplevert , krijgt u n zwarte soundbar opgestuurd. Nou dan is t probleem toch opgelost
Maurice, heeft u DHL de opdracht gegeven, of heeft de verkoper een afhaalopdracht gemaakt?
Zegt DHL dat het pakket afgeleverd is, kunt u van DHL daar geen details van krijgen, dag en tijdstip van aflevering?
Lijkt me dat DHL dat moet kunnen geven.
Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.
Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.
Topantwoord
Hallo Maurice40 ,
Komt er geen oplossing / of wordt niet geleverd wat u besteld heeft , Vouchervandaag is aangesloten bij Qshops , klik op de rode regels .
https://www.qshops.org/webshop/view/vouchervandaag-nl
https://www.qshops.org/pages/klacht_melden
Lees ook onder behandeling van geschillen ,
https://www.qshops.org/keurmerk
Lees hier de voorwaarden art 7 ,
https://www.vouchervandaag.nl/algemenevoorwaarden
Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.
Heeft u het bewijs van terugzending? Als u dat heeft heeft u helemaal geen code nodig. Als u de code wel heeft is dat feitelijk al een bewijs en is het echt aan de verkoper o0m te handelen volgens de wetgeving. Dat is op zijn minst na tijdige retourzending uw aankoopbederag terug betalen omdat in beginsel met de terugzending de koop is ontbonden. Dat u een zwarte wil is in hun voordeel, dan verdienen ze nog iets aan u.
Het opsporen van het door u teruggezondene is hun probleem.
Merkwaardig, ik zie nu na verzenden van de regels hiervoor al staan dat het probleem zou zijn opgelost en u een andere soundbar krijgt.
Ik wacht het nu af, ze nemen kontakt op met dhl.. als het spoorloos zou zijn, krijg ik een nieuwe.. maar, eerst zien en dan eerst geloven.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer