Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 11:24
Elektronica & tv

Vouchervandaag

Een zwarte soundbar besteld en betaald aan vouchervandaag en er kwam een zilverkleurige soundbar binnen.
Retour aangevraagd en alles netjes retour gestuurd via DHL. 
Zoals bij vele kan hij de tracé en tracé code niet vinden. 
Bij vouchervandaag moet je 10 volle werkdagen wachten voordat er iets gebeurt, daarvoor doen ze niks.
Na 10 werkdagen een bericht gestuurd en ze schrijven dat ze een geldige code nodig hebben, haha wat zijn ze grappig.. heb daarvoor al een paar keer geschreven dat de code niet werkt, en heb dhl een bericht gestuurd en ze schrijven dat vouchervandaag een onderzoek moet gaan verrichten. 
Het probleem begon al bij vouchervandaag dat ik zwart bestel en ik een zilverkleurige gekregen heb. 
Dat is niet wat ik besteld heb en wil een zwarte. 
Vouchervandaag heeft daarna niks meer geschreven, maar daar laat ik het natuurlijk niet bij. 
Ik zal nog andere websites schrijven, totdat ze eens eindelijk in beweging komen.

DE OPLOSSING


Dat ze het pakje opsporen waar het is en me een zwarte soundbar sturen.

6713 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2018 om 11:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Dat zou inderdaad een mooie oplossing zijn van het probleem.:-))

tenormin
door tenormin - Nov 16, 2018 om 11:35
16829 Antwoorden / 108 Vragen
1

Het lijkt mij net dat u denkt op een klachtensite zoals Kieskeurig enz. te zitten. Vooral uw laatste regel versterkt me in dat vermoeden. de oplossing: Dat ze het pakje opsporen enz. Succes met het plaatsen van uw bericht bij andere websites.
Kassa Vraag & Beantwoord kan niet veel voor u betekenen.

Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 11:45
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik schrijf zoveel mogelijke aan inderdaad bv klachtenkompas, kassa en ga dat bij andere ook nog doen.

ne
door neodutchio - Nov 16, 2018 om 11:45
5151 Antwoorden / 12 Vragen
0

U bedoeld dat de grijze soundbar geen geldige track en trace heeft en ook niet is aangekomen bij de verkoper? Wie heeft dhl de opdracht gegeven, u of de verkoper? De verzender is namelijk verantwoordelijk en kan een klacht indienen. Als u de opdracht bij DHL heeft neergelegd is het, kort gezegd, uw probleem. Andersom, als de verzender bij DHL de opdracht heeft neergelegd, dan ligt het risico bij hem.

Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 11:47
1 Antwoorden / 2 Vragen

Zoals ik geschreven heb, een zwarte soundbar besteld en een zilverkleurige soundbar is binnengekomen.

tenormin
door tenormin Nov 16, 2018 om 11:57
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Bij het terugsturen heeft u, als het goed is, dus een track&trace code gekregen? U stuurde het terug, dus bij u ligt de verantwoordelijkheid. Al kunnen ze het 'zoals gewoonlijk' niet vinden, als het goed is heeft u die code toch?

Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 12:03
1 Antwoorden / 2 Vragen

Die heb ik ook gekregen, maar kan op internet niks vinden. 
Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.

simon55
door simon55 Nov 16, 2018 om 12:26
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Als t niks oplevert , krijgt u n zwarte soundbar opgestuurd. Nou dan is t probleem toch opgelost

ne
door neodutchio Nov 16, 2018 om 13:37
5151 Antwoorden / 12 Vragen

Maurice, heeft u DHL de opdracht gegeven, of heeft de verkoper een afhaalopdracht gemaakt?

Ge
door Genee - Nov 16, 2018 om 11:53
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zegt DHL dat het pakket afgeleverd is, kunt u van DHL daar geen details van krijgen, dag en tijdstip van aflevering?
Lijkt me dat DHL dat moet kunnen geven.

Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 12:00
1 Antwoorden / 2 Vragen

Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.

Ma
door Maurice40 - Nov 16, 2018 om 12:01
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Nov 16, 2018 om 12:18
11512 Antwoorden / 15 Vragen
11

Hallo Maurice40 , 

Komt er geen oplossing / of wordt niet geleverd wat u besteld heeft ,  Vouchervandaag is aangesloten bij Qshops , klik op de rode regels . 

https://www.qshops.org/webshop/view/vouchervandaag-nl 

https://www.qshops.org/pages/klacht_melden 

Lees ook onder behandeling van geschillen , 

https://www.qshops.org/keurmerk

Lees hier de voorwaarden art 7 , 

https://www.vouchervandaag.nl/algemenevoorwaarden 


Ma
DOOR MAURICE40 - 16 NOV. 2018 OM 12:01 
1 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN
0

Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 16, 2018 om 14:59
16845 Antwoorden / 202 Vragen
0

Heeft u het bewijs van terugzending? Als u dat heeft heeft u helemaal geen code nodig. Als u de code wel heeft is dat feitelijk al een bewijs en is het echt aan de verkoper o0m te handelen volgens de wetgeving. Dat is op zijn minst na tijdige retourzending uw aankoopbederag terug betalen omdat in beginsel met de terugzending de koop is ontbonden. Dat u een zwarte wil is in hun voordeel, dan verdienen ze nog iets aan u. 

Het opsporen van het door u teruggezondene is hun probleem.

Merkwaardig, ik zie nu na verzenden van de regels hiervoor al staan dat het probleem zou zijn opgelost en u een andere soundbar krijgt.

Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 15:05
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik wacht het nu af, ze nemen kontakt op met dhl.. als het spoorloos zou zijn, krijg ik een nieuwe.. maar, eerst zien en dan eerst geloven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer