Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sj
SjorsKassa66 - 20-11-2018 14:41:11
Winkels & Webshops

Over Bol.com: Zijn er meer mensen die hun geld niet terugkrijgen?


31 oktober bestelde (en betaalde) ik een (voor mij dure) smartphone.
zondag 4 november stuurde bol.com  een mail: bol.com annuleerde mijn order (omdat er een storing in het systeem was geweest o.i.d.) en zegt toe binnen drie dagen het geld terug te storten. 
drie (werk)dagen zou inhouden dat ik het geld woensdag 7 november binnen had moeten hebben.
het is nu 20 november en ik heb inmiddels een keer of 5 contact gehad met hun klantenservice, maar ik word elke keer afgescheept met een variant op "er wordt aan een oplossing van het probleem gewerkt", zonder dat wordt uitgelegd wat het probleem is.

hebben meer mensen op het ogenblik problemen met bol.com mbt geannuleerde bestellingen en terugbetaling?