Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Js
Jsteenwinkel - 23-11-2018 20:06:40
Winkels & Webshops

Koopjedeal nog steeds in de fout

Ik heb bij koopjedeal een retourzending aangevraagd. dat is een dag na aflevering gebeurd om één product defect bleek. de website vermeldt een maximale responstijd van twee dagen waarbinnen ze de retourinformatie zenden, zodat je het pakket bij dhl kunt inleveren. dat gebeurt dan natuurlijk niet. 
hoe lang kan ik wachten? beinvloed dit mijn recht om de koop eventueel te ontbinden? kun je koopjedeal nog vertrouwen na alle commotie die kort geleden is ontstaan en moet ik ontwijkgedrag verwachten? wat kan ik het beste doen om mijn recht als consument te halen?