Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jaap
Jaap - 11-01-2019 20:28:29
Elektronica & TV

Onderdeel van Philips webship incompleet geleverd

goedendag,


ik heb bij de philips webshop een nieuwe mandje besteld voor onze airfryer.


of de foto in de webshop is dit compleet met rooster ( de bodem  van het mandje)


eenmaal geleverd ontbreekt dit rooster en heb daar vervolgens een klacht over ingediend
na een week krijg ik een reactie terug met het bericht dat dit rooster er normaal niet bijzit en dit los moet bestellen.
daar zou ik het dan mee moeten doen.
maar dit klopt niet. ten eerste kan het niet echt de omschrijving mandje hebben als het rooster er niet in zit en ten tweede verwacht ik te krijgen wat op de foto staat.
zeker als er verder in de omschrijving niets over in staat.
link naar het artikel:
https://www.philips.nl/shop/huishoudelijke-artikelen/accessoires-voor-koken/mand-voor-airfryer/p/cp0626_01" target="_blank">https://www.philips.nl/shop/huishoudelijke-artikelen/accessoires-voor-koken/mand-voor-airfryer/p/cp0626_01


kan ik hier  nog wat mee ?