Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ca
Caviar - 24-01-2019 09:42:21
Winkels & Webshops

Pakje verzenden met Post NL, geen garantie dat het geleverd wordt

Veel particulieren versturen pakjes met post nl, onder andere omdat zij iets verkopen of kopen bijvoorbeeld op marktplaats. onlangs kocht ook ik iets van een particulier op marktplaats, die mij het gekochte via post nl toestuurde. helaas heb ik het pakje nooit ontvangen, ofschoon het goed geaddresseerd was. om welke reden dan ook vermeldde de bezorger dat het adres onjuist was, waardoor het werd teruggestuurd naar de afzender. helaas stond er geen afzender op het pakketje. nadat ik veelvuldig kontakt heb opgenomen met post nl, werd het mij duidelijk dat ik geen klacht kon indienen en dat post nl niets voor mij kon doen omdat ik niet de afzender, maar de ontvanger van het pakje ben. ook vertelde men mij dat de "code" adres onjuist, door de bezorgers wordt gebruikt in allerlei situaties en zeker niet alleen indien het adres onjuist is. d.w.z. dat wanneer hij het adres niet 123 kan vinden hij deze code intoetst en daarmee het pakje niet meer wordt bezorgd. fantastische service dus van post nl. wanneer wordt een bedrijf waarbij het toch al niet zo best gaat eens klantgericht?????? en begrijpt dat zowel afzender als ontvanger na een dergelijke ervaring nooit meer iets met post nl verstuurd?