Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ardiaanoesch2018
Ardiaanoesch2018 - 29-01-2019 16:59:49
Voeding & Gezondheid

HelloFresh trap er niet in!

Ik zie in de geschiedenis van kassa dat het al een lang lopend probleem is.

wanneer je gebruik maakt van de gratis week van hellofresh zit je er meteen aan vast. dit is absoluut niet duidelijk in de voorwaarden. aan de telefoon probeer ik het ongedaan te maken. de beste man blijft maar vasthouden aan de voorwaarden. ik heb de mail en het bijgevoegd document nog eens nagelezen, nergens staat dat je een lang lopend contract aangaat. alles wekt de ilussie dat je een week gebruik maakt en later weer eens een losse week kiest.

erg flauw om zo aan klanten te komen en de voorwaarden zo onderbelicht te laten. en al helemaal nu ik zie dat dit dus in 2016 ook al een probleem was. hieruit blijkt wel dat het bedrijf dus bewust zo blijft handelen.

ik was enthousiast... nu zou ik er geen gebruik meer van maken.