HelloFresh trap er niet in!
Ik zie in de geschiedenis van Kassa dat het al een lang lopend probleem is.
wanneer je gebruik maakt van de gratis week van Hellofresh zit je er meteen aan vast. Dit is absoluut niet duidelijk in de voorwaarden. Aan de telefoon probeer ik het ongedaan te maken. De beste man blijft maar vasthouden aan de voorwaarden. Ik heb de mail en het bijgevoegd document nog eens nagelezen, nergens staat dat je een lang lopend contract aangaat. Alles wekt de ilussie dat je een week gebruik maakt en later weer eens een losse week kiest.
Erg flauw om zo aan klanten te komen en de voorwaarden zo onderbelicht te laten. En al helemaal nu ik zie dat dit dus in 2016 ook al een probleem was. Hieruit blijkt wel dat het bedrijf dus bewust zo blijft handelen.
Ik was enthousiast... Nu zou ik er geen gebruik meer van maken.
Dank voor uw waarschuwing met de aantekening dat ik er hoe dan ook geen gebruik van zou maken.
Nu zijn vrijwilligers, niet gebonden aan BNN/VARA die op basis van kennis, ervaring etc. proberen vrahgen te beatwoorden en ik zie geen vraag.
Als het bericht voor de Kassa redactie is bedoeld dan vind u het contactadres elders op de site, onderin.
'HelloFresh bestelt de producten ten behoeve van jouw HelloFresh Box(en) altijd uiterlijk twee dagen voorafgaand aan de aflevering. Indien je de overeenkomst vóór de besteldag vóór 23.59 uur opzegt, ontvang je geen HelloFresh Box meer. De opzegging van de overeenkomst zal dan definitief in werking treden'
Best een normale gang van zaken, ook bij een proefbox van Hellofresh. Het gaat er wel om hoe scherp u als klant bent.
op tv is nu ook een reclame van een grote onderbroekenfirma: 'Probeer eenmalig gratis'. Dat leek me wel leuk. Totdat ik bij aanmelding ontdekte dat je eraan vast zit maar 'altijd kan opzeggen'. Toen heb ik het proces gestopt.
Bij elk abo is het belangrijk om ergens te kunnen lezen dat hat automatisch stopt. Zo niet, dan loopt het door.
U heeft dus helemaal gelijk, maar ik vind er niks flauws aan. Als kritische klant kan je alsnog een hoop gratis krijgen.. als je de moeite neemt om gelijk na je bestelling op te zeggen.
Natuurlijk zit je aan een contract vast. Hellofresh deelt geen gratis boxen uit.
Ben je voor een bepaalde tijd lid geworden of voor onbepaalde tijd?
Lees de voorwaarden:
https://www.hellofresh.nl/algemene-voorwaarden/
Heb zo eens een paar sites afgelopen maar nergens wordt er gewezen op de algemene voorwaarden ook niet bij een zgn proefbox. Kan dus wel een beetje met u mee gaan.
Het beste blijft toch maar zelf de boodschappen doen, de enige algemene voorwaarden daarbij is dat u wel ff bij de kassa moet afrekenen.
Dit staat op de bestelpagina. Lijkt me vrij duidelijk:
Flexibel lidmaatschap
Om het jou makkelijk te maken, ontvang je na je inschrijving automatisch elke week een box. Je kunt de bezorging op elk moment pauzeren of je lidmaatschap volledig opzeggen. Dat kan allemaal makkelijk via je eigen account of via de klantenservice.
Hallo Adriaanoesch2018 ,
Lees hier veelgestelde vragen ,
https://help.hellofresh.nl/hc/nl/categories/115002185768-Leveringen-lidmaatschap
Wijzigingen doorgeven ,
https://help.hellofresh.nl/hc/nl/articles/115012791547-Tot-wanneer-kan-ik-wijzigen-
Bezorgingen stoppen ,
https://help.hellofresh.nl/hc/nl/articles/115012932948-Hoe-stop-ik-mijn-bezorgingen-
Ook het lidmaatschap staat duidelijk vermeld , is geen langlopend contract .
Een lidmaatschap zonder verplichtingen .
Pauze
Je kunt de box gemakkelijk op pauze zetten. Zo kun je een aantal weken vooruit zelf aangeven of je wel of geen box wilt ontvangen.
Stopzetten
Toch niks voor jou? Je kunt de box heel eenvoudig stopzetten, ook al na de eerste box.
Besteldeadline
Dit en nog veel meer, kun je elke week wijzigen via je online account op de website of de app, tot 4 dagen voor de geplande bezorging van jouw box.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer