Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

no
norbert kleeven - 02-02-2019 09:25:19
Winkels & Webshops

PostNL beantwoord geen klachten

We bestellen vaker iets via internet. post nl verzorgd de levering ervan.
we hebben 2 keer geen pakket ontvangen, wat volgens de leverancier wel bezorgd zoe moeten zijn.
geen pakketje - geld foetsie!!!!
bij toeval de laatste levering gevonden. het was gewoon voor onze deur gezet.
deze klacht 3 keer bij post nl ( via hun site) gemeld. zou binnen 5 uur reactie krijgen. na 2 weken nog steeds geen reactie.
waardeloos!!!!!!
wanneer krijgen we een goed alternatief op post nl in nederland. dan ben ik de 1e die nooit iets meer via post nl wil krijgen!!!!
zijn er meer mensen met zo'n geweldige ervaring?
groetjes norbert k