PostNL beantwoord geen klachten
We bestellen vaker iets via Internet. Post NL verzorgd de levering ervan.
We hebben 2 keer geen pakket ontvangen, wat volgens de leverancier wel bezorgd zoe moeten zijn.
Geen pakketje - Geld Foetsie!!!!
Bij toeval de laatste levering gevonden. Het was gewoon voor onze deur gezet.
Deze klacht 3 keer bij Post NL ( via hun site) gemeld. Zou binnen 5 uur reactie krijgen. Na 2 weken nog steeds geen reactie.
Waardeloos!!!!!!
Wanneer krijgen we een goed alternatief op Post NL in nederland. Dan ben ik de 1e die nooit iets meer via Post NL wil krijgen!!!!
Zijn er meer mensen met zo'n geweldige ervaring?
Groetjes Norbert K
Zoals aangegeven moet je bij de leverancier zijn, die zal je geld terug moeten betalen of het besteld opnieuw laten bezorgen. Die leverancier mag het dan met PostNL uitzoeken verder.
Hallo Norbert Kleeven ,
We hebben 2 keer geen pakket ontvangen, wat volgens de leverancier wel bezorgd zoe moeten zijn.
Geen pakketje - Geld Foetsie!!!!
De verkoper moet bewijzen dat u het pakket heeft ontvangen , lees ook hier klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/nieuws/3064/bestelling-is-niet-aangekomen
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/je-brief-of-pakket-is-kwijtgeraakt-in-de-post-wat-nu/
U kunt deze voorbeeldbrief gebruiken ,
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/voorbeeldbrieven/item/poststuk-kwijtgeraakt-klaag-als-ontvanger/
Gewoon zelf je spullen gaan halen in een stenen winkel. Al die andere bezorgers schijnen ook kut te zijn. Zegt men. Ik zou het niet weten want bij mij wirdt altijd alles gewoon bezorgd, ongeacht welke bezorger het is.
Waarom gaat een Belg op vrijdag altijd door het raam zijn huis in? Want het weekend staat voor de deur. Dat is het enige dat ik mij kan bedenken aangezien u per toeval een levering ziet staan die voor uw deur staat.
Maar, zoals al gemeld, u hebt een overeenkomst met een webwinkel. Hoe deze de bezorging regelt is niet uw probleem. De afspraak is dat de verkopende partij bij u gaat bezorgen. Als het hier in mis gaat moet u dus bij de verkoper gaan klagen. U bent geen klant van PostNL, enkel ontvanger.
En een goed alternatief voor PostNL? Laat voorop staan dat er miljoenen pakjes goed gaan en het foutpercentage onder de 1% ligt. Menig bedrijf is daar jaloers op. Maar u kunt altijd een webwinkelier zoeken die met andere partijen werken. Ook daar liggen de foutmarges laag. Echter in absolute aantallen hoog. Maar ja, 1% van 1.000.000 is nog altijd 10.000.
Ook mijn reactie, in iets andere bewoordingen: dat u klaagt bij Post NL over het feit dat een bezorger iets voor de deur zet is op zich niet incorrect. Dat u een beloofde reactie niet ontvang tot op dit moment is geen goede zaak.
Het is echter de verkoper/verzender die verantwoordelijk is voor een juiste verzending en dat is degene die dan Post NL dient aan te spreken bij bezorgproplemen.
Als u iets niet ontvangt is het dus een kwestie van melden aan de verkoper/verzender en heeft u recht op geld terug resp. herzending. De verkoper kan niet bewijzen dat het wel zou zijn ontvangen.
Ps. Ik ontvang met regelmaat pakketten via Post NL zonder enig probleem. Soms bij buren afgeleverd maar dan legt er wel een melding in de brievenbus.
Misschien kunt u dan zelf pakjesbezorger worden? Als antwoord op uw vraag wanneer er een goed alternatief voor Post NL komt. Het tijdstip kunt u dan dus zelf bepalen.
Verder geldt dat de afzender de klaagpartner/gesprekspartner is en niet de ontvanger.
Hier werkt de post overigens, van welk bedrijf ook, geweldig, nooit klachten, niet opjagen, uiterst vriendelijk, goed gemutst, ook met erg slecht weer enz. enz.
Met zo een toon van schreeuwen met overbodige uitroeptekens bereikt men zelden wat men beoogt. Met honing komt men verder dan met azijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer