Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

De
Dee23 - 12-02-2019 15:08:59
Geldzaken & Recht

Specsavers en privacy

Ik wil een nieuwe bril en bel specsavers om een afspraak. ik zit in hun systeem, maar zonder mijn adres. zij willen mijn adres anders maken zij geen afspraak, i.v.m. de privacy wet, zo zegt de verkoper. wat daar in staat weet hij niet precies, maar ik moet volledig geregistreerd staan bij hun. ik begrijp dit niet. ik betaal zelf voor de bril, het gaat niet via de verzekering, dus waarom willen zij mijn adres? ik kan geen afspraak maken, zij willen mij nu niet helpen. hetzelfde had ik met online bestellen van kleding bij ulla popken, waar ik kleding bestelde en betaalde en liet afleveren bij hun winkel. ze weigerden omdat ze mijn adres niet hadden. kassa heeft meerdere malen gezegd op te passen met het geven van je gegevens aan bedrijven, maar het wordt je onmogelijk gemaakt het niet te doen. wat staat er in de nieuwe wet dat ik al mijn gegevens moet geven aan bedrijven?