Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ru
Rubenz050 - 13-02-2019 12:19:19
Computers & Telefonie

Tele2

voorkennis : langdurig klant bij tele 2 ( meer dan 5 jaar op het zelfde rekeningnummer betaald ). 
abonnement verlengen met toestel. ( 10-18 ) : 
1. telefonisch contact tele 2, moet contractsovername plaatsvinden kan binnen korte termijn ( 1-2 weken ) geregeld worden met toestel. 
2. week later contact : contractsovername duurt wat langer, 3-11 contact. bel na het weekend weer. 
3. 7-11 contact, contractsovername nog niet geregeld, bel volgende week nog een keer terug. 
4. 13-11 contact. contractsovername duurt 6 weken en gaat pas in in volgende maand, wanneer dit gebeurt is kan je ook je toestel krijgen ( doelt op 1-12-18 )
5. 1-12 contact. contractsovername is goed gegaan, maar je moet 2 facturen hebben betaald voor verlenging. intern proberen we het te regelen, hierover wordt je binnen een week teruggebeld. 
6. 24-12 zelf contact opgenomen, omdat ik niet teruggebeld ben. moet 2 facturen hebben betaald en we kunnen niks voor je betekenen. bel begin februari terug, dan kan het hoe dan ook. 
7. 13-02 contact. je moet minimaal 4 maanden het 'nieuwe abonnement' hebben lopen. ( abonnement wordt gezien als nieuw door contractsovername ) en daarnaast 2 facturen hebben betaald. ( dit is al gedaan ). dus bel eind april maar weer, dan regelen we het dan. 
in de tussentijd ook veel naar verkeerd personeel doorverwezen, daarnaast is er 2 keer uit het niets opgehangen ( bij het doorverwijzen naar andere afdelingen ). totale duur van het bellen : +/- 184 minuten. geen mogelijkheid tot kostenloos opzeggen abonnement ( kosten bedragen 132 euro ). wat verteld is 2 weken te duren, duur inmiddels 3,5 maand.

wat zijn mijn rechten, hoe kan ik dit het beste aanpakken ?