Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ri
Rinaldo van A - 14-02-2019 11:16:55
Computers & Telefonie

Chantage provider

Ben jarenlang klant bij telfort. internet, telefoon en tv. nu wilden we overstappen naar ziggo per 14 maart. kregen telefoontje van telfort met aanbod om te behouden. wou dit inzien zonder direct te beslissen, bleek het direct contract te zijn zonder dat dit was afgesproken.
bellen om recht te zetten, leek goed te gaan.
volgende dag (14-02) zie ik dat per 27-2 alles beindigd wordt ipv 14-03, weer bellen dus.
bleek dat telfort overstapt naar ander systeem en de 27e monteur zou komen om dit om te zetten, komt de monteur dan heb je automatisch jaarcontract, komt de monteur niet ga je met alles op zwart tot 14-03.

je reinste chantage om mensen vast te houden, gelukkig via ziggo kunnen regelen dat ik nu per 27-02 naar hun overstap, zij zijn wel menselijk en zeggen ook dat telfort dit wettelijk niet mag.

dit kan en mag toch niet gebeuren, chantage om klanten te behouden.