Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rb
rbrekel - 18-02-2019 10:43:21
Huishouden & Energie

Nuon

Hallo,

mijn persoonlijk energierapport van nuon stond voor mij klaar.
hierop kon ik lezen wat mijn verbruik in januari 2019 was.

wat bijzonder is, is dat mijn stroomverbruik volgens de rapportage 400 kwh bedraagt, maar volgens de nuon app 300 kwh.
nu sluit de 300 kwh beter bij ons gemiddelde verbruik aan, dus wij dachten, we bellen de klantenservice.
de klantenservice komt met de opmerking dat de gegevens achter lopen en dat er verschillen kunnen optreden.
de nuon app wordt ook niet meer bijgehouden, deze wordt vervangen door de nina app, aldus klantenservive. misschien kunt u daar ook eens kijken werd mij geadviseerd. of handmatig bijhouden voorlopig?!

hebben meer mensen te maken met dergelijke grote verschillen?