Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Co
Cornel-Kersten - 20-02-2019 13:39:14
Winkels & Webshops

Bril bestelling annuleren

Goedemiddag,

gisteren heb ik bij hans anders een gewone bril en zonnebril op sterkte besteld. om 17.55 uur heb ik een aanbetaling gedaan en ging ik daar de deur uit.
thuis gekomen vond ik het veel geld, ik dacht dan ga ik morgen meteen naar de winkel om de zonnebril te annuleren en neem alleen de gewone bril op sterkte.
de winkel ging om 9.30 uur open en ik was er om 9.45 uur.
de dame in de winkel was heel behulpzaam en zei meteen ik ga voor u bellen.
hier werd verteld dat annuleren niet meer ging alles was besteld, ik had binnen 3 uur moeten annuleren in de winkel.
ik zei dat is moeilijk als ik zo laat de winkel uit ga en s'morgens weer bij openening daar ben.
heb zelf ook gebeld met de klantenservice en daar werd gezegd dat het in de algemene voorwaarden staat. dus dan moet ik voor ik accoord geef eerst de voorwaarden lezen online en dan accoord geven.
annuleren kost 25%, maar dan niet van de aktie kosten maar de gewone volle prijs, incl. bril.
heb ik geen recht om te annuleren, ik ben toch binnen 48 uur daar geweest.

vriendelijke groeten