Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mw
Mw Kusters - 08-03-2019 13:25:16
Garantie & Verzekeringen

Mobielen verzekering opzeggen

2 jaar geleden een nieuw mobieltje aangeschaft, maar niet goed op gelet want er was ook een verzekering bij afgesloten, foutje van de telefoonzaak maar dit kan gebeuren. hier kwam ik pas achter nadat er maandelijks een bedrag was afgeschreven en wist eerst niet waar dit van was. ik ben toen naar de winkel gegaan waar ik mijn mobiel heb afgelsoten en kreeg hier te horen dat als ik twee maal dit bedrag niet betaald de verzekering vanzelf stop gezet wordt. zo gezegd zo gedaan, helaas kreeg ik melding dat ik een achterstand had en deze moest betalen, als ik dit neit betaalde dan zou de verzekering stop gezet worden ? maar ! ja let op dit bedrag als nog moet betalen. ok dan betaal je dit bedrag en dan denk je nu is het klaar en is het geregeld. niet dus want ze gaan in eens weer incasseren, ook diverse mailtjes verstuurd met de mededeling dat deze verzekering per direct opgezegd moest worden. in de laatste mail vroeg men om een polisnummer ? heb nooit een polis ontvangen niet mee gekregen, niet per post en ook niet per mail, nu bleek dit polisnummer op de bankafschrift te staan, dit moet je dan ook maar weten maar hier hebben ze nooit over terug gemailt dat ik dat daar kon vinden. ze weigeren terug te reageren in plaats daarvan boem mailtje van een incasso bureau binnen tien dagen betalen en een boete van 30 euro er boven op. ik vind het heel erg laag dat dit bedrijf zijn eigen regels overtreed. het staat duidelijk zwart op wit. en dit gaat nu al zo 2 jaar door.
en ik ben ook meerdere malen in de telefoonzaak geweest maar zij konden hier helaas niks aan doen dit moet je dus zelf regelen. 
ik heb nog nooit een verzekering afgesloten en wilde dit ook niet afsluiten.
zijn er meerder die dit mee maken, kan dit wel, zeker als je al meerder malen door heb gegeven dat deze verzekering stop gezet moet worden.
in mijn ogen blijf dit bedrijf in gebreken.