Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Kr
KramerCargo - 08-03-2019 14:47:54
Elektronica & TV

Klacht

htc m9 gold op 03-09-2017 gekocht en op 01-10-2018 rug camera stuk maar gemaakt in garantie tijd.


duurde wel lang 24-01-2019 weer terug bij mij.


hij is weer binnen gekomen bij mij en de software is niet meer wat het was ( geen nederlands meer )


van af die datum ( 24-01-2019 ) gelijk weer opgestuurd naar belsimpel.


en tot nu toe ( 08-03-2018 ) hoor ik niets van hun hoe het gaat of wat er speld.


totaal nu 04:49.39 uur met ze gebeld en ik krijg dit te horen.


stuur maar terug je krijgt een nieuwe deze is echt stuk.


maar nee hij word zonder overleggen gemaakt en ik krijg vandaag te horen 08-03-2018 ( na veel gebel ) dat ik een ander krijg.


dit is de zelfde maar dan van 01-03-2018 maar dan wel grijs alleen de garantie zetten we op 03-09-2017.


he wat ?????? een nieuwer toestel maar ik mis mijn garantie ???!!!


daar ga ik niet mee akkoord.


toestel is van 01-03-2018 dus de garantie ook !!!!!!!!! en niet anders................zegt de man van belsimel...maar je krijgt als je dit toestel neemt een compensatie.......ja ja.


ik wil de garantie van 01-03-2018 en niet anders of mij totaal aankoopsom terug heb ik gezegd.


maar die krijg ik niet en ook niet mijn geld terug.


 


kijk uit met ze