Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Quincydh
Quincydh - 11-03-2019 19:41:23
Elektronica & TV

Delts internet

Sinds december heb ik delta internet en tv in huis. nu merk ik dat ik geen wifi meer heb na 2 meter van me router. delta claimt te zeggen dat ze bekabelde internet garanderen. tevens staat op de site dat heel het gezin razendsnel internet moet hebben ongeacht welk device. nu kan de klantenservice niks voor mij beteken behalve het aanschaffen van een versterker van 125 euro. graag zou ik door deze foute informatie een handeling willen doen. wat kan ik het best. dit is aanzienlijk een groter probleem in zeeland want veel delta klanten hebben hier klachten over.

met vriendelijke groet

quincy