Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Su
Susannedegeus - 04-04-2019 11:51:18
Winkels & Webshops

Geen geld terug na retour internetwinkel

ik heb een bikini online gekocht (€159,90), die werd geleverd zonder bikinitop (deze heb ik wel besteld en had ik wel voor betaald), de webshop zegt dat ze hem wel hebben gestuurd. vervolgens hebben ze na aandringen “een nieuwe” gestuurd maar de verkeerde (niet degene die ik heb besteld). toen ik aangaf dat ik de bikini terug wilde sturen en mijn geld terug wilde, weigerden ze dat, omdat ik volgens hun 2 bikini tops heb, die ik niet heb. ik heb toen een juridische lijn gebeld en de consumenten bond en zij gaven aan dat het al dan niet leveren van een product hun verantwoordelijkheid is en dat ik mijn koop kan ontbinden op basis van verkeerd geleverde producten en op mijn herroepingsrecht. ik heb daarna een aangetekende brief verstuurd met daarin het verzoek mijn geld binnen 14 dagen terug te storten en ik heb de bikini aangetekend terug gestuurd. zij hebben de bikini ontvangen, maar ik heb niet mijn mijn geld terug ontvangen. ik heb een bevriende advocaat geraadpleegd, maar hij geeft aan dat het bedrag waar het om gaat te laag is om een advocaat in de arm te nemen. is er nog iets anders mogelijk of is er een andere manier om mijn geld terug te krijgen?