Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fred Grotenhuis
Fred Grotenhuis - 17-04-2019 15:10:14
Computers & Telefonie

Geen reactie van Spottergps.com

Hallo,
wij hebben bij de site spottergps.com (vandaag een week geleden ontvangen)een spotterhorloge besteld en ook ontvangen.
echter krijgen wij deze met geen mogelijkheid geactiveerd.
meteen contact gezocht (wat alleen maar via het contactformulier of mail kan want er is nergens een telefoonnummer te vinden) met spotter gps maar zonder resultaat. het bedrijf reageert gewoonweg niet, wel het geld incasseren maar als er iets is zijn ze niet thuis.
wij hebben het horloge gekocht voor mijn schoonvader die in een verzorgingshuis zit en alzheimer heeft en wegloopt en dan de weg niet meer weet.
dit bedrijf geeft aan dat service hoog in het vaandel staat bij hen, maar daar klopt dus helemaal niets van.
kunt u ons misschien verder helpen?
wij willen het spotterhorloge retour sturen maar dat kan alleen maar via en speciale mail die je moet krijgen van spottergsm.com, maar die reageren niet.

vriendelijke groet,
fred grotenhuis