Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rebek
rebek - 18-04-2019 16:06:49
Geldzaken & Recht

Breeman onderhoud

Breeman is onduidelijk. 
je krijgt een kaart thuisgestuurd wanneer er een afspraak is. die verzet je telefonisch. je ontvangt een kaart thuisgestuurd. die afspraak gaat niet door, je maakt weer telefonisch een afspraak. je ontvangt nu geen kaart. breeman:  u ontvangt van ons altijd een kaart. ik: nu niet. breeman: als u telefonisch een afspraak maakt ontvangt u geen kaart. ik: waarom de vorige keren na het belletje dan wel? breeman: dan hebben we 4 x bij u kennelijk een fout gemaakt. 

wat moet ik nou verwachten de volgende keer. wél of nìet 'n kaartje na telefonische afspraak?