Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
theo1956 - 07-05-2019 14:10:30
Garantie & Verzekeringen

Garantie Bol.com

Ik heb in december 2018 een radiografisch bestuurbare auto gekocht van het merk nikko, via bol.com met op de factuur de melding dat er 6 maanden fabrieksgarantie op zit. het product is defect en bol.com verwijst me naar hun verkoper impulz logistics. na veel moeite krijg ik via bol.com info dat impulz mij verwijst naar de leverancier nikko. op internet zijn geen contactgegevens van nikko te vinden. dus contact op proberen te nemen met impulz. hun website is "under construction" hun telefoonnummer is "unreachable" bol.com stelt dat ze verder niets kunnen doen! ik heb toch van bol.com gekocht en aan bol.com betaalt, wat is het woord garantie dan nog waard?