Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tychopijlman
tychopijlman - 20-05-2019 23:20:28
Winkels & Webshops

Outlet Nespresso apparaat toch niet leverbaar door Bol.com

kan bol.com een levering niet leveren en dan adviseren om zelf de aankoop te annuleren, terwijl mij dit € 80,- benadeeld?
ik heb 27-4 een nespresso magimix expert m500 besteld bij bol.com.

deze zou op mijn verzoek 8 mei geleverd worden. net na mijn vakantie.
op 8 mei krijg ik een bericht dat het apparaat vertraagd is.
9 mei gechat wanneer levering wel zou plaats vinden. dit zou uitgezocht worden. 13 mei reactie. 13 mei zou dit apparaat weer op voorraad zijn en verstuurd worden. en dus in ieder geval woensdag of donderdag geleverd worden. donderdag een bericht terug gestuurd dat ik nog niets ontvangen heb. later die dag reactie. er was contact met product specialist geweest. morgen (vrijdag 17 mei) zou er weer nieuwe apparaten zijn. deze zou dan waarschijnlijk zaterdag bezorgt worden.
maandag 20-5 heb ik weer bericht verstuurd dat er nog niets was ontvangen ook geen tracktrace. aangegeven dat ik niet weer een week zonder koffie wil zitten. maandag 16:24 uur reactie van bol.com. sorry voor de fout. er komt voorlopig geen apparaat binnen, maar ik kan de order annuleren zodat het geld wordt terug gestort.
maar dit betekend dat ik dit apparaat (outletprijs €146,-) weer opnieuw moet kopen voor een bedrag van € 225,-.
dit klopt voor geen kanten en is zeker geen service