Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rebek
rebek - 14-06-2019 11:21:55
Geldzaken & Recht

Samsung Service

Vorige week vrijdag heb ik bij samsung online een telefoon besteld. dinsdag nog niets. toen is er een spoedopdracht gemaakt. en toen werd het n drama. dagelijks meermaal gebeld. kreeg te horen :wacht maar tot morgen. heb wel n track en trace nummer tijdens het bellen gehad maar nog niet online. mijn  opdracht is van eindhoven / tilburg naar brussel  naar milaan en daarna geeindigd in bergamo-italie. volgens het verzendbedrijf is er een labelfout gemaakt en ligt mijn toestel nog bij samsung in tilburg. maar om dat te onderzoeken moet samsung een onderzoek instellen waar ze duidelijk geen zin in hebben aangezien de persoon die daar over gaat zn interne mail nu nog niet heeft  geopend. 
wat moet ik hiermee aanvangen verder nog???
als ik de opdracht annuleer loop ik mn korting van €20 mis