Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

De
Deepert - 07-07-2019 08:49:55
Computers & Telefonie

OPZEGGEN INTERNET VERKEERDE INFORMATIE BIJ TELE2 klacht

in mei 2019 heb tele2 gebeld met de mededeling dat ik ging verhuizen naar een andere gemeente, ik heb toen duidelijk gevraagd of ik dezelfde internet via tele2 versatel kon krijgen dat was niet mogelijk volgens deze persoon dan alleen via t mobile en zou ik dan een ander provider krijgen ander email address en dat wilde ik niet en toen is er tegen mij gezecht dat ik geen opzegkosten hoefde te betalen,

ik had op het ouder adres versatel van tele2 60mb internet zoals de  screen shot laat zien kan rtle2 dus niet die hooge snelheid aanbeiden via tele2 danwel t-mobiel maar  die wil ik dus helemaal niet 

en ik ook een email kreeg wat in stond jammer dat weg gaat, helaas is gebleken dat ik nog steeds ben aangesloten, ??
ok heb ik eind juni gebeld en daar kon mij vertellen dat ik afgesloten zou worden en niet meer rekening zou ontvangen maar ook in hier spreekt men elkaar tegen, nu heb ik helaas een 3de keer moeten bellen afgelopen week en hier werd mij verteld dat ik wel een hoge snel heid zou kunnen krijgen op het nieuwe adres en dat ik wel een opzeg kosten moet betalen enz

ik heb dik 2 weken geleden de modem terug gestuurd,?/  ik merk gewoon dat tele2 er zelf een zooitje van heb gemaak door dat iedereen verschillende verhalen verteld en dat moet nu maar weer eens stoppen, nu heb ik weer een mail gekregen waarin staat dat ik per 1 augustus  geen internet klant meer ben van tele2 maar geloof er niets van ben 14 jaar lid zou wel eens een beetje respect getoond mogen worden er staat nog een rekening open van 159 euro die moet ik dan wel snel betalen anders word ik afgesloten???

terwijl de modem al is terug is hun administratie en onderlinge afdelingen spreken elkaar allemaal tegen heb ook een klacht ingedient bij klachten.nl maar zij hebbe ndie niet in behandeling genomen 

ik hoop dat dit word opgelost want  ik zelf weet niet hoe het zal aflopen omdat tele2 niet wil dat  weg ga of zo daar lijkt het wel op moet niet gekker worden