OPZEGGEN INTERNET VERKEERDE INFORMATIE BIJ TELE2 klacht
In mei 2019 heb tele2 gebeld met de mededeling dat ik ging verhuizen naar een andere gemeente, ik heb toen duidelijk gevraagd of ik dezelfde internet via tele2 versatel kon krijgen dat was niet mogelijk volgens deze persoon dan alleen via t mobile en zou ik dan een ander provider krijgen ander email address en dat wilde ik niet en toen is er tegen mij gezecht dat ik geen opzegkosten hoefde te betalen,
ik had op het ouder adres versatel van tele2 60mb internet zoals de screen shot laat zien kan rtle2 dus niet die hooge snelheid aanbeiden via tele2 danwel t-mobiel maar die wil ik dus helemaal niet
en ik ook een email kreeg wat in stond jammer dat weg gaat, helaas is gebleken dat ik nog steeds ben aangesloten, ??
ok heb ik eind juni gebeld en daar kon mij vertellen dat ik afgesloten zou worden en niet meer rekening zou ontvangen maar ook in hier spreekt men elkaar tegen, nu heb ik helaas een 3de keer moeten bellen afgelopen week en hier werd mij verteld dat ik wel een hoge snel heid zou kunnen krijgen op het nieuwe adres en dat ik wel een opzeg kosten moet betalen enz
ik heb dik 2 weken geleden de modem terug gestuurd,?/ ik merk gewoon dat tele2 er zelf een zooitje van heb gemaak door dat iedereen verschillende verhalen verteld en dat moet nu maar weer eens stoppen, nu heb ik weer een mail gekregen waarin staat dat ik per 1 augustus geen internet klant meer ben van tele2 maar geloof er niets van ben 14 jaar lid zou wel eens een beetje respect getoond mogen worden er staat nog een rekening open van 159 euro die moet ik dan wel snel betalen anders word ik afgesloten???
terwijl de modem al is terug is hun administratie en onderlinge afdelingen spreken elkaar allemaal tegen heb ook een klacht ingedient bij klachten.nl maar zij hebbe ndie niet in behandeling genomen
ik hoop dat dit word opgelost want ik zelf weet niet hoe het zal aflopen omdat tele2 niet wil dat weg ga of zo daar lijkt het wel op moet niet gekker worden
Topantwoord
Probeer het geheel nog eens uitvoerig uit te leggen via een contactformulier, bellen verloopt niet altijd soepel.
https://www.tele2.nl/klantenservice/contactformulier/
Meldt je klacht schriftelijk bij Tele2 via bijvoorbeeld dit klachtenformulier. Telefonisch klagen helpt meestal niet.
https://www.tele2.nl/klantenservice/contactformulier/
Als ze op uw nieuwe adres niets kunnen aanbieden, dan kan dat dus niet. Dat u dan moet overstappen naar een andere provider is niet zo vreemd. En ja, daar hoort een ander mailadres bij.
In mei hebt u gebeld om op te zeggen, hebt u daar ook bewijs voor? Opzeggen wil niet zeggen dat u meteen stopt en weggaat, daar geldt een opzegtermijn voor. Als het per kalendermaand gaat is juli de laatste maand en bent u dus per 1 augustus afgesloten. U krijgt daarna nog een rekening met de verbruikerskosten.
Overigens maakt het niet uit of u al 14 jaar klant bent, daarmee heeft u echt niet meer rechten dan een nieuwe klant.
Als nu achteraf blijkt dat Tele 2 toch kan leveren, dan moet u aantonen wat er gezegd is in het eerste gesprek. Overigens kunt u zelf ook een check doen of het wel of niet aangeboden wordt.
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/instellen-pop3-smtp-versatel-email-56621
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/smtp-versatel-52729
Naast deze links zie ik nog meer die verwijzen naar ook versatel. Versatel is een andere priovider en het verrast mij. Het kan best zo zijn dat tele2 dat dan ook leverde maar door de voorgenomen fusie met T-Mobile dat niet meer aan de orde is.
Volg in ieder geval het advies van @SJOPPIE en ook @PANTHER22 m.b.t. het indienen van een klacht indien u dat nog niet zou hebben gedaan. Ik teken aan dat ik al jaren klant ben bij tele2 en geen enkele negatieve ervaring heb met de helpdesk. Het enige problem dat ik heb is dat de omvang van de tele2 webmail beperkt is en ik die box af en toe moet leegmaken. Mijn berichten verdwijnen daardoor niet, die haal ik op via een ms mogelijkheid.
Versatel is in 2005 door tele2 overgenomen. De naam versatel bestaat nog in de mailservers en mailadressen. Verder doet dit niet ter zake.
Ok! Wist ik niet. Blijft het advies van het indienen van een klacht.
Hallo Deepert ,
Plaats een klacht op FB , daar reageert de webcare ,
https://www.facebook.com/pg/Tele2Nederland/posts/?ref=page_internal
Tele 2 heeft mij inmiddles het klachten formulier aan gegeven
opzegging per 3-8-2019. wat betreft de afkoopsom deze word niet in rekening gebracht.
ons excuses voor de onduidelijkheit en de gang van zaken.
dus opgelost zou ik zeggen maar houd het nopg even in de gaten en kom hier later nog op terug
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waarom zit er altijd een embleempje muurvast genaaid in een nieuw overhemd of s
Altijd zit er een embleempje in de kraag van een nieuw overhemd o.i.d. genaaid. En wel zodanig dat het praktisch niet is te verwijderen zonder het nieuwe hemd te beschadigen.
Het veroorzaakt altijd irritatie aan je huid en veel van mijn bekenden klagen er ook over.
WEG MET DAT ZINLOZE DING!!!
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer