Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marisl - 25-07-2019 12:45:45
Vakantie & Reizen

Vlucht geannuleerd

Mijn zoon en zijn vriendin zijn de ongelukkigen die horen onder de geannuleerde vluchten door de brandstof problemen die zicht gisteren heeft voorgedaan op schiphol.
ze zitten nu 24 uur te wachten en nog steeds geen bericht hoe verder en met een zeer slechte service en al voor €200,- aan onkosten vanwege eten en drinken etc. 
naar huis gaan is geen optie, omdat dit 2 uur rijden is en wanneer er een bericht komt dat ze kunnen vliegen redden ze het qua tijd om terug te rijden niet.
een annuleringsverzekering hebben ze niet en de geleden schade valt onder de onvoorziene omstandigheden en wordt dus niet vergoed. 
heeft iemand advies wat hiermee te doen?