Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sl
SlowMo - 15-08-2019 22:10:30
Winkels & Webshops

Bezorger DHL komt niet aan de deur

Sinds november 2018 zijn de appartementen opgeleverd. diverse buren hebben een online bestelling geplaatst wat geleverd wordt via dhl. echter komt de bezorger van dhl niet aan de deur. zowel bij de hoofdingang niet, als bij de eigen voordeur. wel ontvangen wij allemaal een melding dat de bezorger ons heeft gemist. 

onlangs heb ik een behoorlijke tijd bij de hoofdingang gestaan, terwijl ik een pakketje verwachtte. makkelijker kan niet en missen kan helemaal niet zou je denken? ik kijk even op de app of er wat gewijzigd is aan de bezorgtijd en zie de melding "wij hebben u gemist". het kan dus wel! hoe is het mogelijk dat een bezorger ons allemaal mist, geen berichtje achterlaat en dus ook geen pakketjes heeft bezorgd? dhl blijft volhouden dat bezorger wel degelijk aan de deur is geweest en laat ons rustig uren wachten om vervolgens met een nikszeggende reactie te komen.