Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerans - 12-09-2019 17:04:09
Geldzaken & Recht

Hoe verder met ING?

beste mensen
ook ik heb te maken gehad met de ing over de scanner. het antwoord dat ik kreeg was zeer teleurstellend. duidelijk kreeg ik te horen dat wanneer je een scanner wilt hebben om te bankieren je de mobiele app niet meer kunt gebruiken en de app komt te vervallen. wil je alleen mobiel bankieren dan kun je niet ook bankieren met de scanner. dus de ing stelt je voor de keus.  of je kiest voor een scanner en dan kun je de app niet meer gebruiken of je kiest voor de  app en dan kun je de scanner niet gebruiken. dit heb ik geconcludeerd op basis van het verwarde telefoongesprek.


bij de abnamro bijv. heb ik wel de keus uit twee mogelijkheden. ik kan bij die bank zowel via de e-identifier als via de mobiele app betalen. de ing laat je geen keuze mogelijkheid.
ik vind dit een vreemde en vervelende zaak. je bent niet altijd in de gelegenheid om met een scanner dus op je laptop of desktop te betalen en ook wil je niet altijd betalingen via de mobiele app doen.
ook deed de medewerkster heel schamper over het gebruik van de qr code. de informatie die via kassa kwam kende zij helemaal niet.
ik hoor graag uw reactie